Hilde Johanne

tirsdag 10. juli 2012

Uflaks ......flaks....

Endelig sommer og en blomster tur for meg jeg som er så opptatt av de nære ting....
Men det varte ikke lenge for jeg ble akutt syk og innlagt på sykehus og måtte tilbringe 3 uker på rehab.på Haugtun omsorgssenter,har måtte trent opp igjen beinet og lært å løfte det igjen så dette har vært både vondt og slitsomt... Så ekstra overraskende var det att Hege stakk innom med dette flotte kortet m.m og tusen takk til alle de andre som var innom meg i den vanskelige stunden...
Jeg vil få ønske dere alle en ellers fin sommer og nå må da vel god været snart komme... Klem fra Hilde Johanne

6 kommentarer:

  1. Huff da, håper det går bedre med deg nå.
    Fortsatt god bedring og god sommer!

    Klem Ann Kristin

    SvarSlett
  2. Håper formen er stigende!!! Det var kjempemorsomt å overraske deg! Og veldig koselig at du satte så stor pris på det!

    Fortsatt god bedring, Hilde Johanne!

    Hilsen Hege.

    SvarSlett
  3. Velkommen hjem, godt å høre at du friskner til :-) Kos deg masse med papir og pc, så får vi håpe det blir litt godvær så du kan komme deg litt ut på "blomstertitting" og kaffebesøk hos Papirpikene igjen :-)

    SvarSlett
  4. Så hyggelig at du er hjemme igjen i hvert fall. Håper inderlig at det sakte men sikkert går fremover. Opptrening tar laaaaang tid.
    takk for hyggelige kommentarer i bloggen min og fortsatt GOD BEDRING.

    SvarSlett
  5. Hei:) Hørte i går at du hadde vært syk. Så godt å høre at det går bedre Hilde Johanne.
    God bedring til deg, og kanskje vi ses snart:)

    SvarSlett
  6. Så uheldig du har vært da...riktig god bedring til deg:-) Koselig kort du fikk fra Hege også.

    Ønsker deg en god sommer Hilde Johanne!
    KLem Laila.

    SvarSlett