Hilde Johanne

lørdag 9. juni 2012

Stolt, sterk og synlig....

Denne helga skulle jeg så svært til oslo for å gå i parade for oss som er funksjonshemmede under temaet STOLT, STERK OG SYNLIG med utdeling av diskriminering og utdeling av likestillingsprisen 2012 etterfulgt av konsert med Dynkey Boys,...og det gikk bra helt til vi kom til Oslo for da "åpnet himelens sluser seg" og jeg hadde jo ikke med meg regntøy..,men men da måtte vi forandre litt på planen og da ble det "Shopping" og det gjorde ikke meg noe...(liker det å jeg)+ resturant besøk ... En ting er i hvertfall sikkert "Borte bra -hjemme best" -Gjøvik er reine rekrasjonen det-stille og godt-slippe den maurtua med folk og lyder...Vel ha en flott helg videre ..jeg fortsetter og koser meg og det blir nok resturant besøk i morgen å på "gamla"...

2 kommentarer:

  1. GRATULERER MED DAGEN, og kos deg på restaurant i dag Hilde Johanne :-) Synd med det dårlige været i hovedstaden, men godt du fikk noe hyggelig ut av turen likevel :-)

    SvarSlett
  2. Hipp hurra for bursdagsjenta!! Gratulerer med dagen!!!
    Godt man finner gode alternativer når himmelen åpner seg ;)

    Håper du får en fin dag i dag!!

    Klem

    SvarSlett