Hilde Johanne

torsdag 19. juli 2012

Du skal ikke stjele.....heter det.....

Men jeg kunne ikke dy meg så fy,hilde johanne,men det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse-så jeg gjorde det,hva da? Jo,jeg oppdaget krydderurter i Gjøvik sentrum og klippet av litt til vinterbruk i maten,så det stemmer det de synger om i sangen "på gjøvik der har vi det bra,der veks det blommer i gaten og det er det vi vil ha",jeg vil anbefale alle og ta turen for å se hvor flinke de i parkvesenet er med forskjellige vekster i gjøvik...legg merke til de nære ting og ikke hast bare forbi... Vel ha en god dag alle sammen,ta en is og glem dritværet... Hilsen fra Hilde Johanne

3 kommentarer:

  1. Ha, ha! Kall det avlegger!!! For avleggere skal man nemlig stjele- det er da de blir finest!
    Håper du koser deg på grilling i kveld, og håper du fant en fin gave til moren din!

    Vi ses!!

    Klem Hege
    (PS. Jeg fikk hilsenen fra deg i dag. Tusen takk!!)

    SvarSlett
  2. Bare meg igjen.... Jeg ble jo såååå nysgjerrig da du spurte om den urten, så nå har jeg trålet litt på nettet. Kan det være Salvie????? Slett ikke sikker, men det kan ligne litt etter de bildene jeg har sett.

    SvarSlett
  3. Såpass "smårampete" må det være lov å være Hilde Johanne :-) Ja, enig med deg i at det er masse fine blomster i Gjøvik, så all ære til parkvesenet og alt regnet som gjør at blomstene ikke tørker ut!!!

    SvarSlett