Hilde Johanne

søndag 29. juli 2012

Bryllupskort av avfallspose....

Jeg har brettet en matavfallspose i tre deler og malt med hvit hobbymaling fra Europris og svertet rundt kantene med T.H.distress ink pumpics stone,arkene jeg har brukt er bazill,Riddersholm design turquoise Hill's Talluah og Pion ..
Div.stempler og blomster fra forskjellige levrandører bla.Kort og Godt,blondene er kjøpt hos Papirpikene og charms fra div.levrandører.Fant også igjen en gammel swirl som jeg benyttet og hjertene er stanset ut med cuttlebug og Marianne design.




Jeg håper bestillingen og mottagerne blir fornøyde...
Jeg vil samtidig få takke for koselige hilsener i bloggen min og ønske alle en fin uke..

Hilsen fra Hilde Johanne

2 kommentarer:

  1. Nydelig bryllupskort du har laget Hilde Johanne, og med masse hjerter på, så her er det nok romantikk i luften... :-)

    SvarSlett
  2. Dette var kjempelekkert, er sikker på at mottakerne likte det! ha ei riktig god helg!

    SvarSlett