Hilde Johanne

fredag 30. september 2011

Trist bare veldig trist

Selv om jeg er skilt fikk jeg meg en skikkelig nedtur seint i gårkveld, og det er bare så trist så trist,nå reiser min eks tilbake til Tyrkia for godt ...han orket ikke mer... og det kan jeg godt skjønne - for å vente på barna sine i mange år det er en alt for stor påkjenning for de fleste. Her til lands taes det ikke hensyn til om folk har tjent gode penger og klarer seg selv eller om de har hatt store hjeteopperasjoner og ikke får lov til å jobbe mer pga helsa - slik synes jeg er trist att vi som nordmenn skal behandle de som virkelig prøver og stå på....Mens de som er kjeltringer ja de får hjelp og støtte ...litt av ett fint land vi lever i!!!

Så til de som undret seg over min korte væremåte i dag så har dere forklaringa på hvorfor jeg er i ulage og sørger for tiden...

Han var min ALLER beste venn...

4 kommentarer:

  1. Det er alltid vondt når vi mister noen vi er glad i, Hilde Johanne! Håper du snart er ovenpå igjen, og at gode minner overskygger sorgen! Ønsker deg ei fin helg trass i alt det vonde!

    Hilsen Hege

    SvarSlett
  2. Det var leit å høre Hilde Johanne, spesielt fordi du sier han er din aller beste venn.
    Da blir det tlf og internett å ty til kanskje. Håper dere kan fortsette å ha kontakt allikevel. Mange hilsner fra Anne Lise :-)

    SvarSlett
  3. Sender deg en klem jeg Hilde Johanne:)

    SvarSlett
  4. Trist å høre..
    Håper det går fort over! :)

    SvarSlett