Hilde Johanne

søndag 6. juni 2010




Her er noe av det jeg har både sett og lagd i helga, først så er det pusegutt som slakka'n i skyggen etter en alldeles nydelig solskinnssøndag.
"Under over alle under" er det noe som heter, og det kan en vel si om denne vesle krabaten her som tittet opp fra gresset og lurte nok på om det var matmor som kom,men så var det bare en dum fotograf...hihihi
Så er det ett "blomsterkort"hihihi ,lagd med T.H. sine nye ark,hjerteblonde serviett under og blomstene er sprayet med glimmermist-pynten er en stor primablomst+ kort og godt gull hjørne+litt hvit tyll til sløyfe+puncher er fra martha stuart...ble fornøyd med dette selv ihvertfall...

6 kommentarer:

  1. Wow, et nydelig konvoluttkort!
    Utrolig lekker blomster pynt og herlige TH ark:-)

    Ha en fin og kreativ uke! KLem Laila.

    SvarSlett
  2. Du har da all grunn til å være fornøyd med dette konvoluttkortet, Hilde Johanne!! Det var nydelig!

    Håper du får ei kreativ uke!

    SvarSlett
  3. Dette var et kjempelekkert konvoluttkort!Så herlige blomsterkreasjoner på det!Ønsker deg en herlig tirsdag!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  4. Tusen takk for at du har lyst til å være med på feiringen i bloggen min:o)
    Så mye fint du lager, må ta meg en liten runde her i bloggen din!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. wow sååååå rålækkert blomsterkort, flotte farver . Du må have en god dag.
    knus Pia

    SvarSlett
  6. Tusen takk alle dere som har kommentert mitt siste innslegg -det er hyggelig att dere å liker det jeg prøver å få til...

    Jeg ønsker dere alle ei flott uke videre.

    SvarSlett