Hilde Johanne

tirsdag 29. juni 2010

Hei alle ferister:

Jeg er her i landet i min ferie og grunnen til att det er lite nytt og stille fra meg er fordi jeg har kaputt pc,men jeg håper det snart retter på seg...for jeg har så mye jeg vil vise dere...

Jeg har fotografert og scrappet -så jeg er ikke lat selv om været er deilig og egentlig tilsier att en burde vært på stranda og kost seg...
Selv trimmer jeg i varmen, og joda jeg har blitt solbrent og det var jævlig vondt-så folkens husk solkrem...

En sommerhilse til dere alle fra Hilde Johanne

2 kommentarer:

  1. Håper du får pcèn til å virke snart...spennende å se hva du har laget:-)

    Ha en fin sommerdag og god sommerferie til deg!
    KLem Laila.

    SvarSlett
  2. Kos deg på disse flotte sommerdagene Hilde Johanne.
    Jeg reiser snart til Tyrkia:):):)

    SvarSlett