Hilde Johanne

fredag 4. juni 2010

En flott dag







Må jeg jo få lov til å si når sola skinner fra skyfri himmel og fuglekvitringa er på topp,du verden hvor flotte dager vi da har som kan kose oss i solveggen og nyte en herlig grillaften...
Jeg har vært riktig flink i dag synes jeg selv da har gått t/r cc marten + litt inne på senteret ,men jeg er veldig sliten i beina nå da så det er godt med en hvil før jeg skal på frelsesarmeen og bidra med noen der..

Som sagt så lovet jeg bilder av korta fra i går og her kommer de,vil i samme slengen få ønske dere alle sammen ei flott helg og nyt sola mens vi har den...

Klem fra hilde johanne

2 kommentarer:

  1. Tre nydelig kort i lekre farger du har laget:-)

    Ha en fin grillaften og god helg! Klem Laila.

    SvarSlett
  2. så smukke kort med nydelige detaljer. Her i Danmark skinner solen også og det er dejligt varmt, du må have en dejlig søndag.
    knus Pia

    SvarSlett