Hilde Johanne

lørdag 22. mai 2010

"Livet er hærlig, dere"!!






Ja,som sant så sagt så har de siste dagene vært helt hærlige for min del-den etterlengtende sola kom til slutt,men da er det vel ikke lenge før folket klager på att det er for varmt-vi er rare vi....

Men nok om det jeg fikk "gløden" her om kvelden da det var skikkelig uvær (kanskje det var her det slo ned) så nå har jeg laget noen enkle lo'er og noen kort....så vil jeg benytte anledningen til å ønske dere alle sammen en riktig fin pinse...

2 kommentarer:

  1. Oioi, her er scrappelysten og humøret virkelig kommet tilbake ser jeg... Så masse fint du har laget ;-) God pinsehelg :-)))

    SvarSlett
  2. Så mange fine kreasjoner du har laget da:-)
    Fine LOèr og konvolutt kort! Flott pyntet:-)

    Ha en fin langhelg! Klem Laila.

    SvarSlett