Hilde Johanne

lørdag 1. mai 2010

Ja,som om jeg ikke har hatt nok å stri med i det siste så ble jeg oppringt fra Louisenberg sykehus i dag ang. Ømer (han jeg var gift med )og han har fått ett stort hjerteinnfarkt-så jeg vet enda ikke hvordan det går med han,så akkurat nå er det tungt...
Det er ikke så greit å være han heller, han har jo ikke så mye pårørende her i norge akkurat...og siden han er en god venn og stiller opp for meg så må jeg gjengjelde det tilbake...

Jeg må bare håpe att det går bra,men da jeg vet att flere av hans fam har dødd av svake hjerter -er jeg veldig redd for han..

Så jeg får bare konsentrere meg om helsene våres nå ei stund-så snakkes vi senere...

God helg til alle sammen.

4 kommentarer:

  1. Huff! God bedring til dere begge :-)

    SvarSlett
  2. Hørtes ikke bra ut, Hilde Johanne! God bedring til dere begge!!

    SvarSlett
  3. Takk begge to,jeg har snakket med sykehuset i dag og han skal oppereres på ullvål i morgen tidlig -så nå går jeg ei spennende tid i møte..hufff-er det rart jeg blir urolig ...

    SvarSlett
  4. Hei Hilde!!!

    Ble så glad når jeg fikk mld av deg og så at du var på høydeopphold har gått og håpet på det hele tiden at du skulle komme det dit.
    Ikke noe særlig å høre om det som har skjedd med Ømer men vi får håpe det går bra. Du skal nå ha alt da. Men oppi alt får du nå prøve så godt du kan og ta vare på det selv, så prates vi når du kommer hjem. Så på fredag at du hadde ringt meg på tirsdag, men du vet gubben har hjernen belagt med masse teflon så jeg fikk ikke vite at du hadde ringt :( Klem fra Mona

    SvarSlett