Hilde Johanne

søndag 3. november 2013

UTFORDRINGER ER GØY:

Julen den nærmer seg sakte men sikkert, og det er det nok mange av oss hobbydamer som  har sett på temaene til utfordrerne denne måneden der veldig mange har temaet JUL og jeg har valgt ut disse utfordringene som jeg vil delta på med mine bidrag.

Deltar hos: KREATIV VERDEN
                 KORT O MANIA
                 SCRAPOMANIA

Jeg har funnet miniatyr redskap på søstrene grene og ellers er det ingen nye ark bare ett nytt stempel som jeg kjøpte på messa i høst.
Kan forøvrig si att motivet er hentet fra Elisabeth Bell sin artige kolleksjon så den bør dere ta en titt på...

Ønsker dere lykke til med bakinga....

Hilsen fra Hilde Johanne.

5 kommentarer:

  1. Kjempeflott og det ble ekstra fint med bakeredskapene som du har brukt.

    SvarSlett
  2. Et kreativt og fint julekort:)
    Ønsker deg en fin uke:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  3. Et flott kort du har laget. Morsomme detaljer på det. Tusen takk for at du deltar hos Kreative Verden Utfordingsblogg. Mvh, Lene

    SvarSlett
  4. Så gøyt da. La meg til som følger hos deg.
    Klemz

    SvarSlett
  5. Herlighet for et kort, Igjen så mange flotte detaljer.

    SvarSlett