Hilde Johanne

lørdag 9. november 2013

BIDRAG TIL UTFORDRING #84# Nordsaltens Hobbyklubb..

Jeg deltar med dette kortet til NORDSALTENS HOBBYKLUBB der utfordringen er temaet BINGO.
Jeg har tatt utgangspunkt i TAG,MØNSTERPAPIR OG BLOMSTER dog om jeg snudde på bingoarket mitt,håper jeg att det blir godkjent.


Jeg vil i samme slengen få takke alle som har lagt igjen kommentarer på bloggen min,det er koselig att dere tar dere tid til å kommentere mine prosjekter.

Ha en fin helg,fra
Hilde Johanne

2 kommentarer:

  1. Flott kort du har laget! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb! Anne Lill DT - NSHK

    SvarSlett
  2. Elsker disse vintage kortene din jeg. har lagt meg til som følger her hos deg. Håper du kommer innom bloggen min på besøk. Vil gjerne ha deg som følger og at du vil legge igjen noen ord når du er innom siden på besøk.
    Klem fra meg ;-)

    Klem ;-)

    SvarSlett