Hilde Johanne

torsdag 10. januar 2013

Kommode til ny "garderobe"

Det er lenge siden jeg så slikt kort,men for meg er det nytt dvs.jeg har ikke laget slikt før og jeg har litt "gløden" om dagen og da måtte jeg prøve...

For en tid siden fikk jeg en pose med restepapir fra en annen ivrig kortlager, og dette kortet er kun laget av ark derfra og andre ting jeg hadde på lager fra før...



Ellers vil jeg takke for alle hilsener og kommentarer på bloggen og samtidig ønske dere en trivelig helg.

Klem fra "sjefen sjølv"....

5 kommentarer:

  1. Nydelig rosa kommodekort!! Så fint med rosa, blonder og masse perler sammen:-)

    God helg! KLem Laila.

    SvarSlett
  2. Dette ble virkelig nydelig, Hilde Johanne!!! Vakkert pyntet!!

    Tusen takk for alle hyggelige kommentarer du legger igjen hos meg!!! Jeg setter stor pris på hver eneste en!

    Diger klæm fra Studenten:)

    SvarSlett
  3. WoW, du er reine raceren mtp bretting! Og dette var virkelig et nydelig kor.øndagsklem fra Nes

    SvarSlett
  4. Så fint kortet ditt ble, fikk det til du Hilde Johanne ;-)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for besøk i bloggen min:)
    Et herlig kommodekort du har laget. Flott bruk av rester.
    Klem, Berit

    SvarSlett