Hilde Johanne

søndag 6. januar 2013

Helgepusleri .....hjernetrim....

Ja,noen er ivrige på kryssord,men jeg har tenkt på papirpikenes utfordring i hele helga (synes i grunnen det var en vanskelig kombinasjon med de farga) på hva jeg skulle finne på og så løsnet det sakte ,men sikkert...




Og jeg tror ikke jeg har sett noe slikt før i hvertfall for inspirasjonen den så jeg da jeg var på Plantasjen i dag-der var det noe i likhet dog i friske blomster....artig synes jeg den ble ...

Her er det laget en tag som kan taes opp av blomsterpotta og der er det plass til en personlig hilsen.
Ikke lett å se ,men det gråe er på ett hvitt bånd som en tar opp tagen med.

Jeg synes vi trenger litt friske farger nå etter ei mørk juletid...tenk det går fort til sommeren nå-folkens!!!
Legger det ut til utfordring hos papirpikene.

4 kommentarer:

  1. Så stilig dette var! lekre farger og kjempesmart kort! Moro å se noe nytt! ha en fin mandag!

    SvarSlett
  2. Så flott det blomstrer hos deg da! Her er det heller stusselig på blomsterfronten foreløpig...

    SvarSlett
  3. Herlig blomsterkort...
    en super løsning, syntes jeg:)
    Tusen takk for bidrag til Papirpikenes utfordring.

    SvarSlett
  4. Stilig og kjempeflott :)
    Fine fargar ihop.

    SvarSlett