Hilde Johanne

søndag 11. mars 2012

Totentreff på Eina

Så var det gjordt for denne gang-og jeg vil få takke alle som var på Totentreffet,for att det ble en koselig lørdag,tross min dårlige form,håper jeg att jeg ikke ødela for andre i hvertfall-ikke lett når man har det så vondt.(forbannade isjasen).Kortet jeg lagde der ble gjenglemt,og det andre er ikke 100% ferdig -så jeg får legge ut en lo i stedet.
I alt var vi vel ca 60 hobbyglade damer-der alle var så kreative,mye nye bekjentskaper rundt bordet og ikke minst så likte jeg utvalget av utfordringer de hadde laget til oss..Heldig var jeg også som vant Pion ark.




Bilder fra treffet legges ut senere med det jeg lagde,jeg fikk jo suplert litt også til "lageret",blant annet fargerike bånd fra papirpikene og vårlige blomster fra a"Kari"..

Ønsker dere alle ei god uke og gleder meg til å se hva andre har puslet med i det siste..

Hilde Johanne

2 kommentarer:

  1. Heisan!
    Flott at det ble en koselig dag, sjøl om helsa skranta! Kortet ditt sendte jeg med Rita til verdens beste butikk :)

    Nå skal jeg dra til drømmeland, best å få seg noen timer søvn.... Ble itte mange i natt hæll ama!

    SvarSlett
  2. Så godt at du greide kose deg litt, til tross for smertene. Kortet ditt tar jeg med i butikken i morgen :-)

    SvarSlett