Hilde Johanne

fredag 2. mars 2012

Snart klar igjen...

Etter en lei og ikke minst veldig vond isjas-periode der jeg ble ufrivillig sengeliggende, klør det i fingra etter å komme i gang igjen.Jeg ble jo inspirert av Papirpikenes utfordring med temaet vår, og særlig Hege sin bruk av gult- det er en flott farge som gir energi- så jeg får se om jeg har krefter nok til å prøve meg på det..
Jeg ønsker alle ei trivelig helg,og husk nyte dagen så lenge du kan...det er førstes da du blir" hemmet" att du ser hva du går glipp av..

Takker også alle som er innom og legger igjen en hilsen -jeg setter så stor pris på det.

Klem fra Hilde Johanne

3 kommentarer:

  1. Riktig god bedring til deg!!
    Håper formen blir raskt bedre:-) og helgen blir fin.

    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. God bedring Hilde Johanne, og tusen takk for hyggelig omtale!

    God hælj!

    SvarSlett
  3. Lykke til med prosjektet. Gult er kult vet du! Fortsatt god bedring :-)

    SvarSlett