Hilde Johanne

onsdag 6. oktober 2010

Mitt første julekort denne sesongen



Så håper jeg att den som får dette blir fornøyd,vanskelig å finne på noe nytt hele tiden...

Lykke til folkens med deres juelkortproduksjon,ps jeg vet det er vanskelig å velge matriale også det er for mye å velge i...ikke rart hjernen går i surr så mye lekkert som finnes på markedet ...og alt Må vi jo bare ha...hihihihihi

Forøvrig for den som har fulgt med på bloggen min- her er de hjemmelagde blomster..(lovte jeg skulle vise dere det)

Klem fra Hilde Johanne

3 kommentarer:

  1. Så koselig julekort du har laget, Hilde Johanne!!! Synes LO'en under her også var veldig fin!!! Hvordan går det med tusjingen da? Øve, øve, øve vet du...

    Tusen takk for de hyggelige kommentarene du alltid legger igjen hos meg! De varmer- alle som en! Ha en fortsatt fiiiiin onsdag!!!

    Klem Hege

    SvarSlett
  2. ET nydelig julekort!! Herlig dette motivet:-)
    Koselig bilder fra promakers kurset med Hanne.
    Ha en fin og kreativ helg!

    Klem Laila.

    SvarSlett