Hilde Johanne

mandag 10. november 2014

Endelig litt fremgang

Jeg har nå blitt operert i hånda etter en lang og smertefull tid med mye plager,så da er det bare å vente på helingsprosessen.
Dere skal vite att jeg klør i fingra etter å få startet opp igjen med hobbyen min...det er jo greit å se på deres resultater å ,men jeg må inrømme att ett års pause det er jammen meg nok....

Jeg håper dere fortsatt vil følge med meg i tiden fremover og legge igjen komentarer for det trenger jeg som inspirasjon etter ei nesten dvale tid...

Ønsker dere en fortsatt fin førjulstid ....



6 kommentarer:

  1. Håper inngrepet var vellykket, Hilde Johanne! Håper du finner tilbake til scrappegleden- og lysten etter hvert også! Riktig god bedring til deg!!!

    Diger klæm!

    SvarSlett
  2. God bedring Hilde Johanne:):) Får håpe vi ser noe papirsysler fra deg i nærmeste framtid.

    SvarSlett
  3. God bedring Hilde Johanne :-) Plutselig er du i sving med papir, stempler og stæsj igjen skal du se, og inspirasjon har du sikkert samlet i massevis tenker jeg. Klem fra meg og lille Tassen.

    SvarSlett
  4. Masse lykke til og god bedring :)
    Håper du kommer deg fort tilbake igjen.
    Klem Connie

    SvarSlett
  5. Fortsatt god bedring til deg Hilde Johanne:-)
    Håper du får en fin førjulstid og et fint scrappe år i 2015.

    KLem Laila.

    SvarSlett
  6. Tusen takk for koselig tilbakemeldinger og ja jeg håper og vil komme tilbake så fort hånda blir leget...

    Ønsker dere ei trivelig helg...

    Klem fra Hilde Johanne

    SvarSlett