Hilde Johanne

mandag 4. februar 2013

WE MEET'S AGAIN......

Som nevnt på Nergele's puslerier sin blogg så vil jeg att vi skal fortsette og treffe hverandre med papirhobbyen vår (treff ala hos papirpikene),i og med att de skal slutte-så har jeg fått leid lokale.

FØRSTE TREFF VIL BLI LØRDAG DEN 23.2 .2013 KL.1230-2000 i lokalene til Frelsesarmeen Bassengvegen (paralellgate til papirpikene-i retning nordover og 50m til venstre)

Det koster å leie lokale så her blir det en inngang på 30,-pr.pers og det er plass til 20 stk så da er det" først til mølla" som gjelder her også.

Lokalene er lyse,moderne og ikke minst tilgjengelige for alle-det er og mulighet for lån av kjøkken mot att vi pynter opp igjen etter bruk.

Så da håper jeg att jeg ser mange av dere til en hyggelig lørdagstreff...

                                                  VELKOMMEN

PÅMELDING TIL HILDE JOHANNE 48222006 GJERNE SMS med navn og tlf nr.

     

6 kommentarer:

  1. Så bra, Hilde Johanne!!
    Skulle bare ønske at jeg bodde noen mil nærmere.....
    Kommer til å savne de flotte bidragene dine til PPV ...
    Stor klem fra Synnøve

    SvarSlett
  2. Flink du er som har fått til dette. Klem

    SvarSlett
  3. TAKK FOR HYGGELIG TILBAKEMELDING,ER JO NOEN GREIE DAMER OG HA MED Å GJØRE OG DA-DETTE TROR JEG BLIR BRA...

    SvarSlett
  4. Kjempebra at du tar initiativ til dette, Hilde Johanne!!! Dette er bare en mnd før min giga-eksamen, så denne gangen tror jeg jeg må stå over. Jeg håper du fikser flere treff senere, for dette vil jeg garantert være med på!!

    We meet again!

    Diger klæm fra Hege:)

    SvarSlett
  5. Så flott Hilde Johanne, denne gangen har jeg jobbelørdag, men kanskje jeg titter innom etter jobb og "inspiserer litt", hehe... ;-)

    SvarSlett