Hilde Johanne

fredag 18. januar 2013

Graphic 45 kort

I går hadde Papirpikene sitt første treff i 2013 og her var det mange entusiastiske,skravlesyke,kreative og produktive sjeler samlet.
Selv fikk jeg lagd ett Graphic 45 kort,og der har jeg kun  brukt matrialer jeg hadde på "lageret" mitt.

Etter en del tilbakemeldinger fra dere ang.vanskligheter med å komme seg inn på bloggen min så har jeg i dag fått hjelp til å rette opp dette,så da håper jeg att dere fortsetter og legge igjen tilbakemeldinger..


Jeg vil ellers ønske dere alle ei trivelig -dog kald helg...fint å pusle med denne hobbyen da..

Hilsen fra Hilde Johanne.

6 kommentarer:

  1. Se her ja Hilde Johanne, nå har det blitt lyst og fint, så nå gjenstår bare å få fjernet robotsperretekstene så det blir enklere å kommentere... Takk for i går, og god helg :-)))

    SvarSlett
  2. Endelig har det blitt litt enklere å kommentere! Kortet ditt er rett og slett "gør-lekkert", Hilde Johanne!!! KULT!!

    Takk for i går! Kanskje vi ses igjen snart!?

    God helg!

    Diger klæm fra Hege:)

    SvarSlett
  3. Yeahhhh, jeg kom inn. takk for sist. Så fint kort du har laget her. Klem

    SvarSlett
  4. Nydelig kort:)
    God helg til deg!
    Klem,Trine

    SvarSlett
  5. Hey!! så fin blogg du har fått a!!!
    hatt noen gode hjelpere tenker jeg!!

    go søndag!

    SvarSlett