Hilde Johanne

søndag 9. desember 2012

En festlig kveld hos Papirpikene.....

Jeg vil takke alle som var til stede på "julebordet",det var virkelig en koselig kveld med masse stjerne bretting,deilig mat og en hyggelig stemning. En trekning av julegave til slutt ble det også og en av de vant jo jeg- så jeg er storfornøyd og her kommer noen stemningsbilder fra kvelden...








En fornøyd "papirpike" fikk også ny front og bakdel.....hehehehehe....skikkelig push up....Se hvor fornøyd hun er.....

Vi har nå tent to lys til advent og fortere og fortere går det til jul, og jeg bare minner om att de som skal sende julepost må huske att fristen er den 16.12 på posten for att de skal garantere att det kommer fram...

Ha en deilig uke alle og enhver...

Klem fra Hilde Johanne

4 kommentarer:

  1. Så bra at du koste deg Hilde Johanne, og det har du visst fått med deg at jeg gjorde også ser jeg, "den nye Dolly Parton", fnis!!!!

    SvarSlett
  2. Jeg hadde faktisk ganske vondt av at jeg skulle vært på julebord jeg også... Men det var ikke akkurat smertefullt å tilbringe en del av adventstiden på ei solseng i Thailand heller.

    Apropos- det ligger en liten feriehilsen til deg hos Papirpikene....

    Diger klæm fra Hege:)

    SvarSlett
  3. Takk for et hyggelig julebord, Hilde Johanne! Det står en pose hos Papirpikene til deg hvis du ikke har vært innom allerede.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for et hyggelig julebord Hilde Johanne og alle andre som var tilstede:) God mat og godt selskap, å stjerner, masse stjerner:)
    Klem, Lin Monika

    SvarSlett