Hilde Johanne

lørdag 10. desember 2011

HELT FANTASTISK......




Var opplevelsen jeg hadde på Gjøvik kino i dag med "russian ballett of St.Petersburg"med NATALIA POTEKHINA,og SERGEY POPOV som hovedrolledansere i svanesjøen...

Til dere som ikke har vært på ballett noen gang(for det hadde ikke jeg heller) dette var så flott att jeg fikk frysninger på armene flere ganger under forestillingen,jeg ble virkelig fasinert av både musikken til Tchaikovsky, innlevelsen og ikke minst den kunstneriske utførelsen stykket som handler om kjærlighet,troskap og seier over det onde..

Ellers så ønsker jeg alle mine lesere en god 3.søndag i advent..
Ja,har du tenkt over hva ADVENT betyr for deg og hva er egentlig en GOD JUL?

Klem herfra hvor lysene brenner i det stille...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar