Hilde Johanne

tirsdag 8. mars 2011

I'll be back

Jada ,jeg vet att jeg ikke har vært aktiv her i det siste ,men alt har sine årsaker -lite kreativitet og lite lyst på å drive med dette er vel hovedårsaken- også har det jo vært VM på ski og da så da måtte jeg jo få meg med litt Holmenkollen stemning for der hadde de jo pølser med "brøl " selv har jeg aldri hørt pølser brøle,men man skal høre mye før øra detter, av er det noe som heter...

For ei tid tilbake fikk jeg ett takkkort som jeg har fått scrappet og slikt ble det



Jeg vil ellers få takke Berit som hjalp meg med den "trekkspillbrettingsflettinga "og jo da jeg fikk det til etterpå og her kommer boka mi







Jeg har også fått småpuslet litt med noen enkle gavebokser






Jeg vil ellers be dere om å nyte den fine sola vi har og glemme de møkkete vinduene ( selv om jeg ikke klarte  det da) og se etter flotte scrappemotiver  i naturen





HA EN FIN SENVINTER OG VI SNAKKES...

1 kommentar:

  1. Ser man det -- itte så vanskelig i det hele tatt! Flott at det hjalp med et lynkurs, sjøl om det kosta et kopiark :P
    Her er det huggustups i dag, alt som skal ordnes før man tar et par timer på jobb. Så nå har jeg snart laga 3 kort i dag! Himmel å hav, sier du .. neida, dom er enkle - men det har seg nå sånn at jeg får lov å lage bursdagskort til barna i sfo :) Og nå er det noen igjen gitt som har bursdag!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett