Hilde Johanne

lørdag 24. juli 2010

FOTOER FRA BYEN HVOR JEG BOR I....

I Gjøvik har vi så mange vakre blomster og jeg liker jo å ta bilder og her kommer ett lite utvalg av det jeg har sett så langt...

Så får vi se hva som blir scrappeprosjekt etter hvert....for de som har anledning -ta dere en tur rundt omkring her og se og opplev byens blomsterprakt...ikke rart Vazelina synger "att på gjøvik der har vi det bra, der veks det blommer i gaten- dæ er det vi vil ha, en hovedstad ved Mjøsa for flatbygding og døl og hvis du tviler bør du kommå hit sjøl....

Dette var dagens reklame ,men det kommer mer så følg med i bloggen min kanskje det blir en candy etterhvert...

Fortsatt god sommer til alle...fra hilde johanne

3 kommentarer:

  1. Ja, Gjøvik er en bra by å bo i, selv om jeg skulle ønske strandlinja ved Mjøsa hadde vært bedre utnyttet til hyggelige formål :-)Nå har du fotografert blomster og kjente steder, så neste gang blir det vel favoritt-butikker *fnis* Ha ei fortsatt god helg, og en fin sensommer i "byen din" :-)

    SvarSlett
  2. Så nydelige blomster du har tatt bilde av.
    Nå er ferien min ferdig, så kanskje vi ses en dag!

    SvarSlett
  3. Så flotte blomsterbilder du har tatt!!De er flinke til å pynte opp med bomster i byen vår, så vi kan med stolthet vise fram det! Fortsatt god sommer:)
    Klem Mette

    SvarSlett