Hilde Johanne

mandag 22. mars 2010

Bare se ikke røre....

Ja,jeg har ikke direkte gjordt det i dag da ,men egentlig så var det for det meste det da-men jeg falt for fristelsen så jeg måtte jo handle noe....og da lurer dere sikkert på hvor jeg har vært og "svidd av noen lapper" og da kan jeg si att jeg har vært i ett" annet land",dog ikke på harrytur,men på "hadeland" hihihihi.... og da var det glassverket som fikk besøk av denne shoppingglade dama her.
Der var det jo salg...hihihihi og da ble det mye fine gaver ser du...hmmm
Til meg selv ble det faktisk også en ting (ok litt mer enn en ting da) ....en nydelig vannkarafell så da er spørsmålet om det blir bedre smak av vannet nå enn før....hehehehe

Ønsker dere alle ei flott uke ,og husk det er ingen skam å grave seg ned- for snart er det påske og da måååå vi ha krefter da...

Klem fra hilde johanne

4 kommentarer:

  1. Høres koslig ut, og der pleier det å være massevis av fristelser overalt ja :-)

    SvarSlett
  2. Koselig med shopping!!Selvfølgelig blir vannet bedre i en slik karaffel, så en må jo bare ha det!!
    klem

    SvarSlett
  3. Shopping er da bare morsomt, Hilde Johanne! Man trenger ikke alltid være så fornuftig vet du, og som Mette sier- vannet ditt kommer til å smake mye bedre i en flott karaffel!!

    Nyt de nye tingene dine fra Hadeland!

    Hege

    SvarSlett
  4. Hei HildeJohanne.
    Tusen takk for koselig kommentar på 3ndy-bloggen. :)
    Høres ut som du har kost deg skikkelig på Hadeland. :)
    Ha en fortsatt god uke.

    SvarSlett