Hilde Johanne

onsdag 4. desember 2013

EN HYGGELIG OVERRASKELSE ETTER HELGA'S BEGIVENHET:

Sist helg var vi mange hygglige damer samlet til "førjulstreff" på UNIK HOBBY på Hamar.
Det var laget i stand ett trivelig julepyntet lokale over butikken med riktig så god plass for oss "papirgale"-har aldri hatt så god plass noen gang ...og det var GODT.
Vi fikk både overraskelser, utfordringer og deilig hjemmelaget  mat så det var virkelig en meget koselig dag.

Til utfordringer var det laget skisser vi skulle følge og her er mine bidrag.




Jeg måtte reise før trekningen av innleveringen var avsluttet,men siden en av mine ansatte også er på Hamar ville hun dra innom butikken og hente kortene mine, og gjett om overraskelsen ble stor da hun i ettermiddag kom med premie til meg...


Jeg ble så glad for de T.H stempla de er så stilige og i tilegg fikk jeg brads med pepperkakemenn så da blir det nok litt flere kort før jul og det lekre papiret ....ååååå dette var veldig inspirerende....så tusen takk til UNIK HOBBY ...

Jeg vil også i samme slengen få ønske mine bloggkikkere ei fin adventstid og kos dere med hobbyen ...og jeg setter pris på kommentarer fra dere.

Fra Hilde Johanne

5 kommentarer:

  1. Så flott at du koste deg på treff, og jammen tror jeg du har fått vinnerlykke også jeg!

    SvarSlett
  2. Veldig koselig at du vant, Hilde Johanne! Fortsett og kos deg med papirhobby og dra på alle treff du bare kan! Det er da det er moro når man kan dele med andre!

    Ha ei fin førjulstid!!!

    SvarSlett
  3. Koselig lesing her. Nydelige puslerier du har lagd og så artig at du vant den FLOTTE gevinsten. Endelig er jeg landet etter jula, så nå kan jeg nyte kortet ditt og noen andre hjemmelagde jeg fikk til jul. Oppdaget adr til bloggen din nå, og da må jeg innpå her og lese og kommentere. Herlig med blogger når vi får besøk og vår vi etterlater oss noen ord. Godt nyttår til deg Hilde ;-)

    SvarSlett
  4. Ja nå har jeg sittet og sett og lest og studert kortene dine. Så mye flott du har laget, dette står det respekt av he, he....Har nå lagt meg til som følger, da får jeg sett kortene etterhvert som du lager de i 2014. Ha et fint scrappeår ;-)
    Stor klem fra meg ;-)

    SvarSlett
  5. Så flotte kort du fikk laget under treffet før jul da :-)
    Jeg ble kylling jeg, og turte rett og slett ikke melde meg på :-o
    Men, har meldt meg på treff nå på lørdag da. Har du?

    SvarSlett