Hilde Johanne

søndag 22. september 2013

100% PERFEKT ....

Det er nok ikke meg jeg skal skrive om,denne gangen ,(hehehehe) men om en 100% vellykket weekend tur til SCRAPPEMESSE PÅ LILLESTRØM nå i helgen som var.

Jeg har jo fortalt dere før att jeg bruker å ha sånne" action turer" når jeg er på reise,(les problemer) men denne gangen gikk ALT som det skulle på alle nivåer...Det gledet både meg og mitt reisefølge stort,for da setter en så pris på de hygglige opplevelsene helgen gav en...

Etter "hamstring" på messa,reiste vi til Oslo og sjekket inn på PLAZA -deretter på Brass konsert med flere armeeorkestere på kvelden -etterfulgt av en bedre gourmet middag i  Palmehagen på Grand Hotel...
Da var jeg helt skutt når vi ankom hotellrommet,men som sagt alt dette fikk meg til å tenke på en blomst som ikke gir seg om den møter motgang og det bildet vil jeg dele med dere og håpe dere også får energi av fotoet mitt...

Ha en riktig god uke med eller uten "nyheter "fra skedsmohallen og vi høres igjen...

Fra Hilde Johanne

2 kommentarer:

  1. Endelig! Godt å høre at turen din ble 100% vellykket, uten noen ubehagelige overraskelser :-) Jeg koste meg masse på messa i går, og pengene fikk som vanlig bein å løpe på!

    SvarSlett
  2. Hei, jeg så deg på messa, men fikk ikke hilst på deg. Stod i laaaaang kø hos Ett Trykk og ville ikke miste plassen:-) Storkoste meg med shopping og scrapping hele lørdagen. Hilste på noen bloggdamer...alltid like koselig:-)
    Høres ut som en kjempefin helg i Lillestrøm og Oslo..moro!!!

    Ha en fin kveld! KLem Laila.

    SvarSlett