Hilde Johanne

tirsdag 2. oktober 2012

Tolmodigheten min ble satt på prøve....

Jeg har lenge gått og sett på mettes kalender på papirpikene og har beundret den for den er bare så fin,og tenkt att og fram om jeg skal gå på ett så stort prosjekt-liker jo helst å være ferdig i går jeg da med ting jeg ikke har starta på....så jeg har kvidd meg litt.Men anledningen bøy seg jo fram da jeg måtte ha minicrosseren 3 uker på verksted og jeg ville bli fullstendig isolert.....så nå har jeg jobbet kvelder og netter og her er den faktisk ferdig....HURRA...Jeg fikk tilogmed brukt opp noe av det jeg hadde på "lager",og bare det er jo kjekt...






Her kommer ett bilde ras av min 2013 kalender laget på papirposer med forskjellige bilder av damer og engler og div pynt....På papirpikene har de også fine hengere til å hende opp kalendere med....





Jeg håper dere som er innom min blogg kanskje kan hente noe fra meg å .....

Ellers så ser jeg fram til toten treffet om ikke så alt for lenge og da er det vel bare å klargjøre noen bilder og tenke litt ut hva man vil bruke tiden til der sammen med alle de andre "scrapesyke damene",ellers så ønsker jeg dere en fortsatt fin høst og takk til alle som legger igjen en hilsen det gjør meg å glad..

Klem fra Hilde Johanne

10 kommentarer:

  1. Å so flott :)
    Eg har det litt på same måten. Skal lage meg ein kalender, men det e jo so mykje styr! Men so kjenner eg óg det, at eg gler meg ;)
    Snart skal eg setje i gong. Snart.
    Her va masse fine knapper, bånd, rammer, papir og tilbehøyr :D

    SvarSlett
  2. Jeg fikk jo titte på kalenderen din i går, og den er kjempelekker, så det var nok verdt alle timene med "slit" tenker jeg :-) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Kalenderen ble skikkelig fin! Den kan du være stolt av. Tror det absolutt var verdt å bruke litt tid på den.
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  4. Kalenderen din ble kjempeflott!!! Vel anvendte timer spør du meg! Det er det jeg liker med hobbyen vår best- man trenger faktisk ikke skynde seg...

    Diger klæm fra Hege:)

    SvarSlett
  5. Kalenderen din ser såååå fin ut Hilde Johanne. Masse arbeid er det også:)

    SvarSlett
  6. Så fin kalender med masse detaljer, og det er en del jobb, men det er verdt det:) Det er jo veldig hyggelig at min kalender har vært til inspirasjon:)

    Klem Mette

    SvarSlett
  7. WOW for en jobb du har gjort med å lage denne utrolig detaljerte og flotte kalendern. Den kan du nyte hver en dag i 2013, og tenke på hvor mange timer du har brukt på noe så fornuftig:)
    Jeg har tenkt å lage noe i likheten til familen til jul. Har kjøpt inn hengere i lange baner, så det er bare å få kommet igang med de;)
    Nå håper jeg ryggen din hodler og at vi treffes på lørdag. Er ikke umulig at jeg kommer tidlig til Gjøvik på fredag, så det kan jo faktisk hende at vi kan treffes da også:)
    Her har du mitt mob nr, så kan du sende meg en mld: 41206626.
    Ønsker deg en god natt:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  8. super rålækkert kalender, dejlige farver du har brugt
    du må have en god weekend
    knus Pia

    SvarSlett
  9. Hei på deg, Hilde Johanne :-) Hvordan står det til? Håper det går fremover, og at du snart er på beina igjen... Klem :-)

    SvarSlett
  10. mente jeg hadde kommentert denne tidligere jeg... men kommentaren er blitt borte... hmmm
    Den er hvertfall flott, og jeg ser at du har brukt mye tid på den!!

    Fortsatt god bedring!

    Klem

    SvarSlett