Hilde Johanne

fredag 1. juni 2012

Bursdagsfest...

I dag hadde Papirpikene bursdagsfest og vi var invitert til de og der var det grilling,og selvfølgelig sosialt samvær med endel tullprat og mange trivelige damer som puslet med div.kreasjoner. Selv har jeg lagd to Vintage lo'er av mine røtter og de blir publisert etter hvertsom tekstene er kommet på plass.. Til slutt var det trekning av noen småpremier og en stor premie og den var Jeg så utrulig heldig å vinne-Tusen takk,så da kan jeg løpe og kjøpe meg noe for gavekortet jeg fikk....Spennende å se hva det blir...Åsså jeg som aldri vinner noen ting så dette satte jeg veldig pris på,vel takk for en hyggelig kveld og ha en god helg alle sammen.. Fra Hilde Johanne

2 kommentarer:

  1. Du husker vel hvem som trakk navnelappen din opp av koppen vel, Hilde Johanne????? Bare for å minne deg på det liksom....
    Kos deg med premien din! Artig at du vant!

    Lo'ene dine er kjempefine!

    SvarSlett
  2. Koslig med bursdagstreff, så dette blir nok en årlig tradisjon ;-) Hyggelig at du vant, siden du aldri pleier å vinne, så nå kan du plukke deg litt ting og tang fra hyllene våre :-)

    SvarSlett