Hilde Johanne

lørdag 17. desember 2011

Å det skjedde i de dager....





Ja,miraklenes tid er nok ikke forbi,
for jammen meg fikk jeg mange på besøk som ønsket seg husrom i jula(over natta ...hehehe)og godhjertet som jeg er har jeg åpnet hjemmet mitt for att de kan få være her..
En hel "landsby" med nisser,og jammen viser de meg godt att ALLE er viktige i samfunnet for att det skal fungere, la oss kalle det "Nissedal"..

Heisann der er det visst to også som har vært ute i mørket og leter etter venner og en som gikk "rett på snørra" da er det fint att det er harmoni og ro - så noen også kan ta seg en hvil i juleforberedelsene ...

Vel,jeg skal følge med hva som skjer i Nissedal,så får jeg se hva de finner på forno lurt-for nissene de er ikke helt til å stole på vettu-så det gjelder å være snill så de ikke nisser for mye her..

Ønsker dere alle en fin siste adventsuke og glem nå ikke oppi alt stress og mas og ta vare på hverandre...

Julehilsen fra Hilde Johanne

2 kommentarer:

  1. Pyntet ferdig hos deg ser jeg... Her skal vi prøve å få pyntet litt i helga, innimellom alle andre gjøremål.. Ha en fin 4. søndag i advent, så blir det spennende å se om det blir noen "nissestreker" hos deg :-)

    SvarSlett
  2. så søde pynte nisser. Ønsker dig et rigtig godt og kreativt nytår
    knus Pia

    SvarSlett