Hilde Johanne

fredag 1. juli 2011

Drømmedag de lux...

Som jeg skrev i forrige innlegg så skulle jeg over på UNIK HOBBY sin nyåpning og jo da, jeg har hatt en drømmedag .....bortsett fra hjemturen da, nesten....slår ikke feil- alltid så er det ett eller annet med bussen og rullestolheisen og denne gangen hadde de ikke kabelen til heisen, så da ble det taxi....og det var en" uforglemmelig hyggelig  tur" ,ja jeg har ikke ledd så godt og mye på lenge..Han som kjørte var utlending, og han lurte på om han kunne ta med seg kameraten sin, og det var greit det for meg, så vi jabbet i vei og jeg tror jammen det ble en sommerflørt ut av den turen...så det er vel ikke lenge før jeg må over en tur igjen...hehehehe

Og så var det over til nyåpningen og de hadde virkelig fått ett flott lokale med ett kjempegodt utvalg av alle slag,kjempegod plass i mellom reolene (for både barnevogn og rullestol ) lett fremkommelig,gratis parkering og ikke minst hyggelig betjening som SMILTE hele dagen...















Jeg hadde jo meldt meg på både treff og kurs og her kommer noe av det jeg fikk laget i dag + bilder av de som var der da..

4 kommentarer:

  1. Ser flott ut, bra du koste deg både på kurs/treff og på hjemturen!

    SvarSlett
  2. Ser man det - her var det blitt masse fint til på "gærne sida"
    Og når gubben likevel skulle i nabolaget kastet han meg av utafor Unik. Greide jo ikke å la være å gå inn da serru! :) Og jeg kjøpte kun ting som ikke Papirpikene har, enda iallefall :P
    Måtte ha fatt i kartong i en bestemt farge vett du.. og når jeg nettopp tømte lageret til PP - måtte je ty til "gær'ne sia"

    Håper du får ei fin uka - og vi får nye de fine dagene slik at vi har litt å minnes når vi råtner på rot i all regnet :P

    SvarSlett
  3. super fine sager du fik lavet, trekant kortet er så sødt med kanten rundt. UH jeg ville gerne have set den butik, tror der er mange lækre sager
    Du må have en god sommer, her i danmark regner det og er gråvejr
    knus Pia

    SvarSlett
  4. Hei du...Så mye du rakk å lage på denne dagen/kvelden som du var der da..Kjempeflott var det også...
    Hyggelig å hilse på deg...og en ting til - butikken ligger slettes ikke på den "gærne" sida,hehe...

    SvarSlett