Hilde Johanne

søndag 13. mars 2011

En tur til" Mekka"...

Endelig ble det en tur til hobby MEKKA for meg også,en venninne og jeg reiste i går til Lillestrøm på BIKUBEN og deretter på SRAPPORAMA messa på Hellerrudsletta, og jeg skal si att jeg og lommeboka  fikk en opplevelse -en veldig trivelig tur-tusen takk for att du  ville ha  meg med TRINE..


'Jeg er sikker på att da jeg kom inn på bikuben var det omtrent som å slippe barn løs i ett badeland,
, som de aldri har vært på -Øynene gikk trill rundt og jeg visste ikke hvor jeg skulle begynne er det rart att dette var en Mekka følelse.. For dere som ikke har vært der har de ett enormt utvalg...

Så nå har jeg suplert masse- så nå kan jeg kose meg lenge..

Håper dere alle også vil gjøre det med alt det fine som har kommet i det siste..

Ukehilsen fra Hilde Johanne

2 kommentarer:

  1. Jeg koste meg også på Scraporama i går, fikk handlet litt småtteri og tittet masse :-)

    SvarSlett
  2. En herlig scrappebutikk, Bikuben:-)
    MÅ bare bestemme før jeg drar hva jeg skal ha...hvis ikke blir det dyrt!!
    Ha en fin og kreativ uke! Klem Laila.

    SvarSlett