Hilde Johanne

lørdag 11. september 2010

Greina jeg har i stua + noen fornyded bilder..

Her er den kvisten jeg har snakket så mye om som jeg synes er veldig dekorativ,fredag da ble den pyntet på nytt nok en gang,denne gangen med sånne skjell jeg har maken til i den nye lampa over salongbordet -tøft synes jeg det ble da..når lyktene på den tennes i tillegg med t-lys ja da er det koselig her..

Og de som har fulgt med i bloggen min har sikkert fått det med seg att jeg driver med litt av hvert og denne gangen er det til meg selv-litt fornying av noen gamle rammer ( før var de gullfarget og noen kort som engang  var populære på tidlig 90 tallet) og da jeg så disse SAGEN bildene bestemte jeg med for att de ville jeg gjøre noe ut av og her ble resultatet...

Jeg har sprayet de med quick lakk caffe latte farge og brukt pion-ark bak bildene og limt utenpå glasset lyeblå trehjerter med tyll og en liten blomsterbue og de ble søte synes jeg da -de vil nok gli godt inn på soverommet mitt med div engler eller hva tror dere folkens?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar