Hilde Johanne

søndag 30. mai 2010




Heisann

Så har det vært er aldeles nydelig søndag og det var mange som tok turen opp til Eiktunet der det var naturens dag...
Det var fisking av karpe,folkemusikk,steking av sveler,korpsunderholdning m.m og selvsagt også tid for en pust i solveggen med kaffe og nistepakke og jeg var så heldig å treffe på en "proff" fotograf som tok noen bilder av oss...takk BERIT...

Så nå blir det mer å gjøre på meg fremover scrapping og atter scrapping....moro når en er fornøyd selv med bildene som blir tatt...
Min tur kamerat og jeg var begge enige om att dagen hadde vært innholdsrik og kjempekoselig...

1 kommentar:

  1. Heisan!!
    Å du verden.. noe helt annet å se bilde på kamera enn i digert format her.... *kremt!*
    Håper du ble fornøyd med bildene, uvant å ta bilde med lite kamera... :P

    Ha en fin kveld, litt trøtt i trynet je, så kanskje det ikke blir så mye av alt jeg sku ha gjort likevel... :P

    SvarSlett