Hilde Johanne

fredag 29. januar 2010

8 kommentarer:

  1. dette er forøvrig ikke det gedigne kortet ,men ett annet ett jeg har lagd..

    SvarSlett
  2. Om det ikke er det gedigne kortet (som jeg så begynnelsen av på Happy Hobby), er det fint lell! Nydelig pyntet!!

    Klem Hege

    SvarSlett
  3. Hei, og tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min :o)
    Nyyydelig kort, lekker blomsterpynt ! Så mye annet flott i bloggen din også :o) Stilig den kaffekanna da.. :)
    Jeg tar meg den frihet og legger meg til som følger hos deg jeg :o)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  4. et rigtig fint kort , flot med alle de blomster og de 2 hjerter

    SvarSlett
  5. Super flot kort du har lavet :O) Og jeg kan se at du også laver 30x30 layouts...de er rigtig gode...kan li dine farver og detaljer! Jeg kommer forbi din blog igen :O)

    SvarSlett
  6. Heisann!
    Takk for koselig kommentar, det varmer:-)
    Dette kortet ble jo kjempeflott, utrolig at bestilleren fikk ødelagt det!! Gleder meg til å se den nye utgaven!!
    Dåpskortet ble også flott Hilde, dette får du jo absolutt til!!!
    Klem Mette

    SvarSlett
  7. Hei.
    Tusen takk for bloggbesøk og så koselig kommentar:) og ble jo litt nysgjerrig da... og her er jeg!! Har tittet litt hos deg og det var masse fint i bloggen din! Nydelige kort du har laget her, men likte veldig godt albumsiden din med bestemor:) den lilla siden matchet bestemors jakke helt perfekt ♥

    ha en fortsatt fin kveld!
    klem fra Heidi:)

    SvarSlett
  8. TUSEN TAKK ALLE SAMMEN FOR HYGGELIGE KOMMENTARER,DET ER INSPIRERENDE Å HØRE PÅ HVA DERE SIER...

    HA EN FIN DAG ALLE SAMMEN

    SvarSlett